Zabezpieczając najwyższe standardy
System zarządzania jakością
Audyty wewnętrzne
Zapewnienie jakości dostawcy
Proces produkcji i kontrola produktów
Zarządzanie klientami
Zarządzanie urządzeniami pomiarowymi
System Zarządzania Jakością
Jesteśmy dumni z naszej doskonałej reputacji w branży oraz imponujących osiągnięć w zakresie dostarczania niezawodnych produktów i technologii. Osiągamy to dzięki zastosowaniu systemu QMS dla naszych procesów dokumentacyjnych i procedur, jak również poczuciu odpowiedzialności całego zespołu za spełnianie zasad i celów jakości.
Nasze zasady zarządzania jakością:
- koncentracja na kliencie,
- przywództwo,
- zaangażowanie ludzi,
- podejście procesowe,
- doskonalenie,
- podejmowanie decyzji w oparciu o dowody,
- zarządzanie relacjami.
Nasz System Zarządzania Jakością oparty jest o standard ISO9001 i wymagania klientów. To nie tylko opisy procesów, procedury czy też instrukcje. System to także wszyscy pracownicy, pracujący wspólnie nad realizacją wyznaczonych zadań i osiąganiem założonych celów.
Nasz system gwarantuje działanie w sposób przewidywalny, zrozumiały dla każdego pracownika, nakierowany na osiągnięcie zaplanowanych celów. Tym samym pomaga w osiągnięciu sukcesu naszej organizacji, jak i naszych partnerów.
Audyty
pierwszej, drugiej i trzeciej strony.
Realizując regularne audyty, skupiamy się nie trzech głównych celach:
- Cel 1 – zapoznanie z poziomem realizacji naszych procesów, które mają spełnić wymagania klienta, zapewnić bezpieczne miejsce pracy oraz nie stanowić zagrożenia dla środowiska.
- Cel 2 – element rozwoju pracowników; realizując audyty poznajemy nowe wymagania oraz przykłady realizacji tych wymagań.
- Cel 3 – doskonalenie działalności organizacji poprzez wymianę doświadczeń, dzielenie się wiedzą i wskazywania obszarów do doskonalenia.
Realizujemy następujące audyty:
- Audyt wyrobu – ocena zgodności parametrów wyrobu z wymaganiami klienta; ocena realizowana z pozycji klienta.
- Audyt systemu – ocena zgodności realizowanych procesów w organizacji z określonymi wymaganiami: systemów zarządzania (9001, 45001, 14001), korporacji, klienta, prawnymi, wewnętrznymi organizacji, corporate responsibility (WCA).
- Audyt procesu – w oparciu o wymagania VDA 6.3 (P6 /realizacja procesu produkcji); ocena zgodności realizowanego procesu wytwarzania wyrobu z wymaganiami klienta.
Zapewnienie jakości dostaw
Zapewnienie jakości dostaw realizowane jest poprzez:
- kontrolę odbiorczą komponentów,
- zatwierdzanie komponentów zgodnie z wymaganiami PPAP/VDA2,
- postępowanie reklamacyjne z dostawcami w oparciu o metodologię 8D,
- udział zespołu Zapewnienia Jakości Dostaw na etapie wdrażania nowych projektów (APQP),
- realizację audytów u dostawców zgodnie z wymaganiami VDA 6.3 oraz wymaganiami wewnętrznymi.
Proces produkcji i kontrola produktów
Kontrola procesu produkcyjnego oraz produktu realizowana jest poprzez:
- wyrywkową kontrolę procesu oraz produktu w oparciu o obowiązujące wymagania, instrukcje i specyfikacje,
- kontrolę procesu produkcyjnego według punktów kontrolnych w systemie,
- testy wytrzymałościowe,
- zwolnienie wyrobów gotowych do wysyłki,
- analizę odpadu produkcyjnego oraz technologicznego,
- audyty produktu w oparciu o wymagania VDA 6.5,
- audyty procesu w oparciu o wymagania VDA 6.3 (P6).
Proces produkcji i kontrola produktów
Kontrola procesu produkcyjnego oraz produktu realizowana jest poprzez:
- wyrywkową kontrolę procesu oraz produktu w oparciu o obowiązujące wymagania, instrukcje i specyfikacje,
- kontrolę procesu produkcyjnego według punktów kontrolnych w systemie,
- testy wytrzymałościowe,
- zwolnienie wyrobów gotowych do wysyłki,
- analizę odpadu produkcyjnego oraz technologicznego,
- audyty produktu w oparciu o wymagania VDA 6.5,
- audyty procesu w oparciu o wymagania VDA 6.3 (P6).
Zarządzanie klientami
Poznanie wymagań klienta to kluczowy moment procesu, który przekłada się na obustronną korzyść – zapewnia sukces zarówno naszej organizacji, jak i biznesowi naszego partnera.
Weryfikując i realizując wymagania klientów na różnych etapach naszej działalności, za każdym razem dostarczamy im wyroby zgodne z ich oczekiwaniami.
Zarządzając wymaganiami klienta, poznając nowe bądź zmienione oczekiwania, pracując razem nad rozwiązaniami technicznymi i organizacyjnymi, rozwijamy się jako organizacja, wspierając również rozwój naszych klientów.