Nasz rozwój
1999
Battery Systems, pod marką AG Ristma, produkuje swoje pierwsze akumulatory dla dzisiejszych czołowych graczy na świecie.
2003
AG Ristma dostrzega potencjał w polskim zakładzie produkcyjnym, zamykając zakład w Azji i przenosząc całą produkcję do Polski, do Gliwic.
W tym momencie rozszerzamy produkcję i wzmacniamy współpracę z naszymi klientami.
2007
Po czterech latach udanych dostaw zaawansowanych systemów baterii, dzięki przejęciu przez Axeon UK, uzyskujemy dostęp do nowych technologii i badań nad ogniwami.
To oznacza początek nowych niezwykłych inwestycji i głębokich badań.
2011
Axeon UK szybko zauważa potencjał rozwojowy w polskim zakładzie i decyduje się przenieść swoje biura w Niemczech i Szwajcarii do Gliwic. Wszystkie kluczowe jednostki biznesowe zostają przeniesione, w tym zaopatrzenie, badania i rozwój oraz sprzedaż.
To właśnie w tym czasie Battery Systems osiąga pozycję, z której może pomóc swoim klientom w dalszym rozwoju.
2012
Dzięki wyjątkowej jakości i wydajności baterii, nasza reputacja szybko rośnie. Dołączamy do Johnson Matthey Battery Systems – globalnego lidera w dziedzinie zrównoważonych technologii, firmy o 200-letniej tradycji i wizji czystszego i zdrowszego świata – dziś i dla przyszłych pokoleń.
2016
Pojawiają się nowe inwestycje i perspektywy, dzięki czemu nasza firma staje się wiodącym europejskim projektantem i producentem zaawansowanych systemów akumulatorowych. Szybko rosnące ilości i nowe biznesy wymagają przeniesienia do nowego zakładu o powierzchni 12,5 tys. m kw. w Gliwicach (KSSE), zabezpieczając nieprzerwane dostawy dla rosnącego zapotrzebowania rynku.
2017
200. rocznica powstania firmy Johnson Matthey Battery Systems – imponujący kamień milowy w rozwoju przedsiębiorstwa, który zasługuje na wyjątkowe obchody. Pracownicy z ponad 70 zakładów na całym świecie spotykają się jako jeden zespół.
2024
Dołączamy do grupy PRETTL, firmy z 70-letnią tradycją i renomowaną marką na rynku oraz zmieniamy nazwę na EMBS.
Połaczenie z PRETTL Group rozszerza nasze możliwości i zasięg rynkowy, pozwalając nam lepiej obsługiwać naszych klientów
i wzmocnić naszą pozycję w branży